2015. augusztus 25., kedd

A behatoló

Arion:

Sötétség. Miért van ennyire sötét? Mégis hová kerültem? Meglepődve tapasztalom, hogy félek. Előre nyúlok a feketeségbe, és észre veszem, hogy fegyver van a kezemben. Ez csakis a sajátom lehet. Mire újra felnézek megváltozik a helyszín, és a Félvér táborba kerültem. Ahol...
 - Akkor ölj meg! Gyerünk! – szólalt meg Alex előttem, miközben a fegyveremet rá szegeztem.
 - Én... - Azt akartam mondani, hogy azt sem tudom hogyan kerültem ide, de közbe vágott.
 - Ha valóban az ellenségünk lennél, megölnél - nézett mélyen a szemembe. Haboztam. Mit tegyek? Nem tudom, hogy most ez mi. Végül le akartam engedni a pisztolyt, de egy kéz átnyúlt a vállam felett és meghúzta a ravaszt.
 - Neeeeeeem! - ordítottam fel. Dühösen hátranéztem, és szembetaláltam magam egy árnyékkal. Túlságosan ismerős volt.
 - Te megölted! - remegett meg a hangom.
 - Nem - válaszolt nyugodtan. - Te ölted meg.   


  Zihálva ébredtem fel a borzalmas álomból. Mély lélegzetet vettem, majd letöröltem a verejtéket a homlokomról. Lassanként normalizáltam a légzésemet és felültem az ideiglenes ágyamon. Miért álmodtam pont most ezzel?
 - Jól vagy főnök? - kérdezte tőlem egy hang.
 - Már miért ne lennék jól? Idióta - mormoltam és megdörzsöltem a borostás arcom. Ideje lenne végre borotválkozni.
 - Hát, mert elég rosszul nézel ki. - Idegesített még mindig az illető.
 - Neked nem azzal kéne foglalkoznod, hogy Alex a mi oldalunkon harcoljon Aiden? - néztem rá unottan, de szigorúan.
 - Még dolgozom rajta - fordította el a tekintetét.
 - Akkor igyekezz! - mordultam rá.
 - Igenis. Bocsánat, hogy zavartam - hajolt meg felém kissé, majd magamra hagyott.
Azt hittem, hogy végre egyedül lehetek, de ezek még a zárt ajtó fogalmát sem ismerik.
 - Ha ha. Szigorú vagy vele - szólalt meg orosz akcentussal egy női hang.
 - Sasha - néztem unottan az érkezőre. - Neked is van feladatod nem?
 - De igen. Csak tudod, most éppen kisebb felfordulás van a táborban - felelte elnyújtva.
 - Mégis micsoda? - húztam fel a szemöldökömet.
 - Nem rég még halál nyugodtan bulizgatták el az időt. Az a kentaur apó, meg a kövér részeg elhúzták a csíkot, ők pedig vidáman mulatoztak. Azóta persze már hazajöttek - rántotta meg a vállát lezseren.
 - És azt nem tudod, hogy miért hagyták el mindketten a tábort? - ráncoltam a homlokomat.
 - Fogalmam nincs - harapta be a száját idegesen. - De van egy tippem.
 - Mégpedig? - Gyűlöltem, ha húzzák az idegeimet.
 - Téged keresnek - mutatott rám.
 - Hm. Meglehet - gondolkodtam el egy pillanatra, majd visszadőltem a párnámra. - És mily' meglepő nem találtak meg, és nem is fognak.
 - Ennyire biztos vagy benne, hogy nem juthatnak el ide?
 - Holtig biztos vagyok benne - mosolyodtam el kárörvendőn. - Még akarsz valamit?
 - Meg szerettem volna kérdezni, hogy miért nem most támadtuk meg őket? Gyengék. Főleg, hogy kaptak egy pszichopatát is a nyakukba. - Miközben beszélt, az ujjára csavart egy szőke tincset és azzal szórakozott.
 - Nem - válaszoltam. - Tisztességesen fogunk velük harcolni, már megmondtam.
 - Oké, értettem - felelte nyájasan, majd kivonult.

Ismét megpróbáltam kipihenni az álmomat. Zavart, hogy nem tudom ki volt az a személy, aki meghúzta a ravaszt.
 - Behatoló! Behatoló! - jött a kiáltás kintről.
 - Mi a franc?! - ugrottam fel gyorsan a matracról. Itt egyszerűen lehetetlen nyugodtan élni.
 - Uram! - tört be az egyik Árészos kölyök a sátramba. - Elfogtunk egy behatoló táborlakót.
 - Hol van? - kérdeztem sürgetően.
 - Kikötöztük ahhoz a fához - indult el kifelé.
 - Szép munka - vágtam hozzá Austinhoz a szavakat.
A megjelölt helyre sétáltam, ahol egy fura, fehér hajú csaj volt a fához kötözve. Talán fekete volt a haja, félkómásan még nem tudtam eldönteni, bár jobb lenne, ha nem ezzel foglalkoznék most.
 - Te meg mit keresel itt és ki vagy te? - szegeztem neki a kérdéseimet kemény hangon.
 - Az első válaszom az lenne, hogy semmi közöd hozzá - nézett rám szúrósan. - De most okkal vagyok itt.
 - Mégpedig? - húztam fel az egyik szemöldököm kíváncsian.
 - Át akarok állni, seggarc - forgatta meg a szemeit.
 - Mit ne mondjak, ez felettébb nőies volt - lepődtem meg egy kicsit. - De visszatérve a lényegre, miért akarnál átállni?
 - Legyen annyi elég, hogy azért, amiért a többi is - bökött állával a köröttünk állókra.
 - Tetszik a válasz. Viszont, hogy jutottál be ide? - kérdeztem. - Tudod mit? Amíg válaszolsz, addig oldozzátok el! - adtam ki a parancsot. Ez a játék egyre érdekesebb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése