2014. szeptember 27., szombat

Alcohol is free!


 - Én is léptem, majd jövök. A boromból nem inni, mert arról tudni fogok. - Azzal Mr. D köddé vált és csak a szőlő kellemesen édeskés aromája maradt utána. A félvérek arcáról a meglepődést lehetett leolvasni, és egy darabig mindenki némán bámult maga elé. Aztán fogtam magam, kinyitottam a Niké bungaló ajtaját, és elkiáltottam magam.
 - Alcohol is free! - Mondanom sem kell, hogy ezek utána mekkora pokol szabadult el. 

 Nyugodt reggelnek indult, legalábbis, amikor én felkeltem nem gondoltam volna, hogy mindkét felügyelő itt hagy minket. Ugyebár korán reggel Kheirón nyomozni indult, őt senki sem kereste már reggel. Viszont Mr. D-nek maradnia kellett volna, ki az a hülye, aki itt mer hagyni nagyjából hetven gyereket, akinek több mint a fele idősebb tizenhatnál, és tuti piálni fognak. Főleg, ha valamelyik gyereknek az emberi szülője italnagyker igazgató. Igen, pontosan, az enyémről van szó. Apám mindig is iszonyatosan laza volt, és pont leszarta, hogy még nem vagyok huszonegy. Meg egyébként is britek vagyunk, tulajdonképpen már nagykorúnak számítok. Olyan este hét és nyolc között még senki nem fogta fel, hogy buli van, csak folyamatosan kaptuk az ital szállítmányokat, vodka, whiskey, likőr, rum, sör, és minden, amit csak eltudtok képzelni, de tényleg minden. Persze a kóla, a tonik és egyéb üdítők sem maradtak ki, rengeteg zacskó jég, és minimum öt kiló citrom. Ezeket otthagytuk a Nagy Házban, amit most raktárnak használtunk. Egyetlen dolgot nem tudtam sehonnan többet szerezni, mégpedig cigit, így a miénket kénytelen voltam elrejteni, mert mindenki azt szívná. Nem vagyok irigyfajta, de nem, a cigimet nem szívhatja senki, csak Kim.
  Este tíz körül kezdett elszabadulni ténylegesen a pokol. A zene üvölt, a félvérek pattognak, néhányan meghúzzák magukat – hehe – de kevesen vannak, akik még nem ittak semmit. Én persze mindig is jól bírtam a piát, így nekem ekkor még semmi bajom nem volt, ahogy Kimnek sem. Meg Rileynak és Hannah-nak sem, mert most éppen az ő társaságukhoz keveredtem oda valahogy. Riley és Hannah éppen egy kicsit üresebb helynél beszélgettek, ahova az üvöltő zene sem hallatszott be nagyon. Leültem közéjük, és elvigyorodtam, mire Riley érdeklődve pillantott rám.
 - Mennyit ittál? - kérdezte.
 - Közel sem eleget ahhoz, hogy részeg legyek - vontam vállat, majd elővettem egy doboz cigit a zsebemből. - Kértek? - pillantottam a lányokra. Riley erre elővette a saját dobozát, és rágyújtott abból. 
 - Ehh, én nem - rázta meg a fejét Hannah.
 - Egy szál nem a világ - lóbáltam meg a szeme előtt a dobozt.
 - Akkor sem, inni már ittam. Zorall a kezembe nyomott egy löttyöt, amire valami olyasmit mondott, hogy „hubi-kóla”, de a cigi az nem.
 - Naaa, csak egyet - néztem rá kiskutya szemekkel. A végére úgyis én fogok győzni, úgyhogy sokáig nem hiszem, hogy kérlelnem kell.
 - Szívok egyet Riley-éból, az úgy megfelel?
 - Ezt egy győzelemnek nyilvánítom, igen megfelel - vigyorodtam el. Riley átnyújtotta Hannahnak a cigit, egyet szívott belőle, majd visszaadta a szőkeségnek.
 - Ez még mindig szar - húzta el a száját, és inkább ivott egy kortyot a poharamból. - Ehh, Jack, tisztán… - vágott egy grimaszt, mire Rileyval elnevettük magunkat. 
 - Hé, Hannah. Menő vagy - veregettem meg a hátát egy széles mosollyal az arcomon. Érzem, hogy jó barátok leszünk még.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó a történet, épp végigolvasom az egészet.
    Viszont találtam egy aprócska hibát: Egyetlen dolgot nem tudtam sehonnan többet szerezni, mégpedig cigit, így a miénket képtelen voltam elrejteni, mert mindenki azt szívná. <--- Itt a képtelen helyett a kénytelen szöt kellene szerintem használni.
    Amúgy nagyon jól írtok, a kedvenc részeim Hannahs és az ilyen fejezetek. :)
    Blanka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Blanka! :)
      Örülök, hogy olvasol minket! mindjárt ki is javítom a hibát. :D Köszi, hogy szóltál. Hannah az én karakterem és talán vele és Zorallal a legkönnyebb írnom, mert ugyan olyan őrült vagyok, mint ők. :) Olvasgass csak tovább minket lassssssssaaaaaannnn jön egy Maddox fejezet! XD Csak most nem vele akarok írni. :D Viszont szükség, törvényt bont! :)

      Törlés