2015. július 27., hétfő

Gondok

Dee:

 Reggel, mikor felébredtem, Dáriusz mellett találtam magam. Nem tudtam a Démétér kabinban aludni az óta az éjjel óta. Így Kheirón megengedte, hogy a Hüpnoszban maradhassak, ameddig csak jól esik. Igaz, a szabályok szerint nem tartózkodhattam volna egy másik isten gyermekeinek lakrészében, de ez a szabály érdekelt most jelenleg a legkevésbé. Éjszakánként féltem elaludni, mert mindig csak Apryl felkarózott testét láttam magam előtt. A kezem csupa vér volt és tudtam, hogy az nem az én vérem.
 - Megint rosszat álmodtál? - ült fel Dáriusz és egy puszit nyomott a vállamra. Annyira gyengéd volt velem.
 - Csak a szokásos - óhajtottam nagyot.
 - Ugye tudod, hogy nem a te hibád? - nézett mélyen a szemembe a felemás szempár, amiben órákig is el tudnék veszni. - Dee! Ne hibáztasd magad - húzott magához lágyan és letörölte arcomról a könnyeket.
 Nem bírtam tovább, kifakadtam. Az összes eddigi visszafojtott érzés most mind előtört. A könnyeim záporoztak és kapkodva vettem a levegőt. Dáriusz lágyan simogatta a hátam és vigasztalni próbált.
 - Sajnálom - nyögtem ki halkan. - Összekönnyeztem a pólód.
 - Ki nem szarja le ezt a nyavalyás felsőt? Különben is megszárad és most, hogy a barátnőm vagy, nem különösebben érdekel.
 A barátnőm. Milyen jó hallani ezt a szót a szájából. Annyira szeretem őt. Soha nem akarom elveszíteni. Gondolkodtam magamban és összeszorult a szívem a gondolatra, hogy egyszer lelép.
 - Kérlek, soha ne hagyj el! - néztem mélyen a szemébe, mire ő bólintott egyet és magához húzva megcsókolt.
 - Nem foglak. Ígérem.
 - Jóóó reggelt, hétalvók! - rontott be Hektor a bungalóba.
 - Hektor! - mordult fel Dáriusz. - Halál fia vagy.
 - Nem, mert Árészé - nyújtotta ki a nyelvét.
 - Na ne szórakozz velem. - dörzsölte meg barátom az orrnyergét.
 - Hagyd rá - legyintettem unalmasan.
 Komolyan azt hiszi, hogy ő vicces? Számomra mindig is egy irritáló személyiség volt. Több ideje van itt, mint mi. Sokkal idősebb nálunk, átvészelt már egy csatát. Bölcsnek és komolynak kéne lennie nem? Ehelyett állandóan valami őrültséget csinál. Tiszta gyerekes. Komolyan mondom nem is értem miért bízik meg benne Kheiron. Ráadásul az állandó jókedve is irritál.
 - Nem vagyok a szíved csücske igaz, Dee? - nézett rám mosolyogva. - Gyerekesnek tartasz és ostobának. Igazam van?
 - Ha nemet mondanék, hazudnék. - Hoppá. Ennyire lerítt rólam vagy csak jó emberismerő és mégsem annyira hülye, mint aminek mutatja magát?
 - Kérlek, előre bocsájtsd, meg amit most mondani fogok neked, de nekem legalább vannak barátaim. - szúrt oda nekem.
 - Ezt most azonnal szívd vissza - morgott fel a barátom.
 - Hagyd. Igaza van. Köszi, az infót Hektor Badrich - feleltem hűvösen, majd mélyen egymás szemébe néztünk és Hektor szép csendesen kisétált az ajtón. Egyáltalán miért jött be?

 Hektor:

 Tudom, tudom, néhányan azt gondoljátok, hogy mekkora egy tapló voltam Deevel, de hé, már igazán megérdemelte. Sosem volt a szívem csücske. Állandóan csak kritizálni tudott másokat az a búzamező. Mondom, nem csodálkozom rajta, hogy nincsenek barátai. Egy idióta voltam, hogy azt gondoltam most talán nem lesz olyan, amilyen. De még a vak is látta lenéző tekintetét és gúnyos grimaszát. Nem kell hozzá sok ész még a hülyének sem, hogy észrevegyem, nem lát szívesen. Ráadásul azaz idióta Dáriusz is pont olyan, mint ő. Legalább a két magányos farkas egymásra talált. Áldásom rájuk, csak kerüljenek messze el. Már el is felejtettem, hogy miért mentem be hozzájuk. Inkább megyek, és meglátogatom Alexet. Ő legalább örülni fog nekem.
 Így, hát a Nagy Ház felé vettem az irányt szélsebesen. Remélem Alex jól van és nem találom magán kívüli állapotban. Bár miket gondolok, hisz Alexről van szó. Ha létezik nála erősebb félvér, akkor én pucéran eléneklem a Jingle Bells-t a tó közepén. Nagyon remélem, hogy nincs olyan ember. Látod Hektor mekkora balfasz vagy? Előbb beszélsz, mint gondolkodsz. De egy pillanat, hisz nem hallotta senki és nem is esküdtem a Sztüx folyóra szóval...
 - Hektor, szia - üdvözölt Alex. Oh, időközben ideértem.
 - Szia.
 - Hogy-hogy itt vagy? - ült volna fel az ágyból, de beleremegett az egész teste.
 - Jajj, ne. Maradj csak - szaladtam oda hozzá és visszafektettem.
 - De felakarok ülni.
 - De azt most nem szabad - közöltem ugyan olyan monoton hangon, mint ő, mire felnevetett. - Semmit nem változtál.
 - Én viszont ezt nem mondanám el rólad. Azt hittem, hogy agyon fogsz vágni, azért, mert nem engedtem hogy felülj - néztem mélyen a szemébe.
 - Hm, ha ennyire hiányzik neked az ütésem, akkor kaphatsz. Egyébként meg, ha fekszek, hamarabb felépülök és akkor minél előbb edzhetek és harcolhatok - magyarázta csillogó szemekkel.
 Nem, nem változott semmit. Tévedtem. Ő ugyan az az Alex csak bölcsebb lett.
 - Min gondolkozol ennyire? - Nézett rám félszegen.
 - Nem érdekes - válaszoltam mosolyogva.
 - Rinával rendbe vagytok?
 - Persze. Minden okés köztünk, hála az isteneknek - mosolyodtam el.
 - Akkor örülök - sóhajtott fel.
 - És nálatok minden rendben?
 - Igen. Megvagyunk. Bár Jake, kicsit nehezen viseli azt, hogy a kicsi meghalt. És félóránként jár meglátogatni. Azt vettem észre, hogy egyre fáradtabb és gyengébb. Szerintem nem alszik és keveset eszik - magyarázta monoton hangon. - Hektor? Megkérhetlek egy nagy szívességre?
 - Természetesen.
 - Figyelnél Jakere, amíg fel nem épülök? - nézte a plafont.
 - Igen. Bízhatsz bennem, majd én észhez térítem - mondtam határozottan.
 - Ebben nem kételkedtem és köszönöm.
  - Semmiség.
 - Mi semmiség? - lépett be Jake.
 Oh, azt a rohadt. Jake rosszabbul néz ki, mint én egy egyhetes pálinkafesztivál után. Ez rosszabb, mint gondoltam.
 - Csak megköszöntem Hektornak, hogy eljött meglátogatni és erre mondta azt, hogy semmiség - füllentette Alex.
 Jake szúrós szemekkel nézett rám. Mi baja van ennek?
 - Kössz, haver - sziszegte a fogai közt -, hogy eddig itt voltál vele, de most már mehetsz is.
 - Jake! Mi van veled? Ez nem te vagy. És az istenekre néztél már tükörbe? - szólt közbe Alex, majd Jake válla felé nyúlt, aki hirtelen elkapta a csuklóját.
 - Jól vagyok - jelentette ki bunkón, aztán kiviharzott.
 - Valami van a vállával. Védi a vállát - gondolkozott hangosan Alex, miközben a csuklóját szorongatta.
 - Fáj?
 - Egy kicsit. Soha nem ért hozzám ilyen durván. - Magyarázta. - Egyszerűen nem értem.
 - Ne aggódj - vettem a kezeim közé a csuklóját. - Kiderítem - leheltem rá csókot a fájó testrészére és elindultam Jake után.

12 megjegyzés:

  1. Meghaltok. Esküszöm. Mit csináltatok Jake-el? O.o Alex, pedig igen, hozza a formáját! Dee-t nagyon sajnálom! D: Szóval a rész pompás és profi munka lett, viszont a következő részre túlontúl kíváncsi vagyok! Szóval siessetek, mert Jake-el valami történt és én tudni akarom!!! Wáááááá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na itt is szia :D Nessa most épp nyaral, így Jake-re kicsit várni kell. Igazából felment volna egy Kim/Keith fejezet, csak a blogger eltávoltított 2 piszkozatot is. És mivel én sosem mentem el a vázlatokat, így veszett a fejezet... :C na, de ígérem sietek újraírni ^^ köszi, hogy megint írtál

      Törlés
    2. Csak annyit fűzök, hozzá, hogy engem is nagyon érdekel, hogy mi van Jake-kel mert Nessa ugye nyaralni van, és nem is kérdeztem meg tőle, meg nem is mondta el, úgyhogy így bitchpls. Köszi, hogy írtál, és igazából én meg max fillert tudnék hozni, mert amikkel én jöttem, azok már megvannak, nem is tudom, hogy mikor jövök megint én xD de talán démonokat érdemes figyelni, mert ott írnom kell... kéne. xD

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szia. :) A design szokás szerint Pepi érdeme :D

      Törlés
    2. awww, köszönöm ;w; amúgy kivételesen így mondom akkor rakjuk rá saját karaktereket, mert mindig a kritikákban azt kérik, hogy miért nincsenek rajta a szereplők, mondom akkor hajrá, úgyhogy így most van egy Riley, egy Hektor, meg a sarokból figyel Will, mert Willnek mindenhol ott kell lennie xD

      Törlés
    3. Ha ha *mosolyog gonoszan a Balaton partról* majd megtudjátok de amúgy semmi nagy probléma :D Köszi Hapcii puszii ❤

      Törlés
  3. Érdekelne egy "mi lett volna ha?"rész is amikor végig gondolják mi lett volna ha pl.:Alex nem veszíti el a gyereket. (nagyon profi munkát végeztek ).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is köszönjük a kommentet és a dicséretet! ^_^ Megdobogtatta kicsiny szívemet :D
      Másodszor, a kérésed megoldható, Nessán múlik az egész :)
      Köszi, hogy írtál! :)))

      Törlés
    2. Hmm..Talán majd egy kis filler részben vagy majd amikor a csata már lezárult és minden elcsendesedik, akkor majd megpróbálok egy ilyet írni :) Köszi a dicséretet és a kommentet :3 - Nessa

      Törlés
  4. Jake. :( Azonnal szeretnèm tudni, hogy mi van vele. Alex...maradt a règi. :D Nagyon jók mèg mindig, állandóan meglepfek valami "gonddal" bennünket ami mindenkit irritál ès egyben imádjuk is mivel gantaszgikusak vagytok. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd a következő fejezetemben kiderül, de tényleg semmi nagy dolog csak Jakenek kicsit sok volt az amik történtek :D és egy kicsikét besokallt,de helyre fog jönni azt biztosíthatom ;) Köszi,hogy írtál puszii <3 - Nessa

      Törlés