2014. november 1., szombat

Díj :D




Köszönjük szépen a díjat a Secrets of Empire blognak ^^
A díjat bárki viheti,akinek megtetszett. Oh, igen a 10 tény az maradt,mivel nem igazán tudnánk nektek újat mondani :D Valamint köszönjük a 12,000-res  látogatottságot. Nagyon örülünk neki,hogy ennyien olvastok minket :) És persze a rendszeres olvasóinknak is köszönjük,hogy feliratkoztak az oldalra,valamint a kedves kommentelőknek is nagyon hálásak vagyunk :3 Nem is húzom tovább az időt, további jó olvasást kívánunk. Puszi mindenkinek. ~ Nessa




10 tény rólunk:

Nessa: 

1. Én egy nagyon egoista személyiség vagyok. De belülről egy nagyon kedves emberi lény. :D
2. 16 éves vagyok.
3. Ha valaki megsért, akkor annak a személynek már harangoztak :3 Igen kissé agresszív is vagyok,de ez csak részletkérdés.
4. Ha azt mondják,hogy " Úgy sem tudod megtenni", csak azért is megteszem ;)
5. Szeretem az extrém sportokat. Alig várom, hogy betöltsem a 18-at és elmehessek bungee jumpingozni. Emellett szeretek íjászkodni is, de a fegyverek jobban vonzanak szóval Paintball az minden féle képen jöhet :D
6. Nagyon szeretem a Kalandparkokat.
7. Nyaranta lovagolok. Sajnos csak akkor van rá időm. Egyébként már 2 éves korom óta űzöm.
8. Van egy "furcsa" szokásom. Miután megettem a jégkrémet, imádom a pálcikát rágcsálni :D
9. Sok becenevem van. Az évek során elég sok mindenkitől kaptam. A legtöbb nyelvbotlásból származik vagy facebook elírásból. xD
10. Melírozni szoktam a hajam.


Pepii:

1. Nem szeretem a fluffot, kivéve ha slash. Az mindig jöhet.
2. Nyaranta, szünetekben és hétvégente bagoly üzemmódra váltok, és ha esetleg elkezd világosodni, hiába mondtam már el minden egyes alkalommal, hogy utálok világosban aludni, mindig megemlítem.
3. Állítólag nem szeretem az elektronikus zenét, ezt ne higgyétek el nekem sosem.
4. Egyesek szerint titokzatos vagyok, szerintem csak nem akarok másokat untatni a gondjaimmal.
5. Határozottan döntésképtelen vagyok.
6. Ha megkérdezed, hogy mi a kedvenc zeném, színem, állatom vagy számom nem tudok határozott választ adni.
7. Minél többet nyaggatnak valamivel, annál inkább nincs hozzá kedvem.
8. Eléggé gyakran vagyok alkalmi süket.
9. Azt mondják, hogy túl sokat gépezek, szerintem csak ők nem gépeznek eleget.
10. Túlzottan ragaszkodom a barátaimhoz, főleg azokhoz, akik messze laknak tőlem.


Lexy:

1. Én vagyok a legidősebb a "csapatban". 17 vagyok :D
2. Imádom, ha kitűnök a tömgeből és ezt általában a színes hajammal teszem meg.
3. Maximalista vagyok! :D
4. Szeretem, ha valami egyedi és/vagy kézzel készült.
5. Tündérmeséken élek és vagy gépezek vagy olvasok.
6. IMÁDOM A KARÁCSONYT! *-*
7. Focimániás vagyok. Imádom nézni, de sajnos focizni nem tudok.
8. Van két tetkóm. (Egy Death Note-s "L" és még két Harry Potter szöveg.
9. Ha valamire rákattanok, legyen az film, sorozat, zene, anime vagy könyv nem tudok leállni vele. Általában kényszerítenem kell magam.
10. Szeretném egyszer bejárni a világot. :)

Kérdésekre adott válaszok: 

1. Van háziállatod? Ha igen, mi a neve?

Nessa: Igen van és nem csak egy :D Van 2 kutyám és egy nyulam :3 Az egyik kutyám kopó és Foltinak hívják. A másik pedig moszkvai őrkutya a neve pedig Igor. A nyuszimat pedig Fülöpnek hívják.
Pepii: Ékszerteknős ~ Greeny Yukine Lovino a tisztességes neve, de röviden csak Yuki :3
Lexy: Igen van egy hófehér, negyedperzsa cicám. Niké a neve :)

2. Milyen filmet láttál utoljára?

Nessa: Fák jú tanárúr
Pepii: Fák jú tanárúr, látszik, hogy együtt voltunk moziban xD ha meg a mese is idetartozik, akkor HTTYD2 :3
Lexy: Filmből a Fák jú tanárúr, amúgy mostanában rengeteg mesét nézek, abból az utolsó az Öt legenda volt! :D

3.Mit olvasol most,ha olvasol valamit?

Nessa: J.R.Ward - Fekete Tőr Testvériség
Pepii: R. Riordan - Az elveszett hős
Lexy: Csillagok háborúja :3

4. Van olyan film amin elsírtad magad? Ha igen, melyik volt az?

Nessa: Igen, a Titanicon.
Pepii: Öhh, rengeteg? Az utolsó, amin sírtam az viszont HTTYD2, akárcsak Lexynek :D
Lexy: Tudni kell rólam, hogy én mindenen tudok sírni, de az utolsó amin sírtam az az Így neveld a sárkányodat 2. ^_^

5. Mi a kedvenc idézeted?

Nessa: Nagyon sok van,de jelenleg ez: "Ha azért sírsz,mert lement a nap, a könnyeidtől nem fogod látni a csillagokat."
Pepii: Na, ez az amire nem tudok nektek válaszolni, tudom, hogy van kedvencem ellenben nem fog eszembe jutni, hogy ez melyik is xD
Lexy: Hmm... Jó kérdés... Nem is tudom... :3

6. Mi volt a jeled az oviban?

Nessa: Katica :D
Pepii: Szívecske c:
Lexy: Csiga! XD

7.Történt olyan dolog az életedben,amire azt mondtad,bárcsak ne tetted volna meg?

Nessa: Nem,mert akkor jónak láttam :)
Pepii: idk, lel. xD
Lexy: Pont mint Nessa, ha akkor jónak láttam, akkor utána megpróbálok nem belegondolni. :D

8. Tudsz horgolni?

Nessa: Nem :D
Pepii: nem xD
Lexy: Nem, de szeretnék megtanulni és egy saját magam horgolta mardekáros sállal menőzni! X3

9. Kék, zöld vagy piros?

Nessa: Piros :3
Pepii: kék ouo
Lexy: Zöld! *-*

10. Tengerpart vagy esőerdő?

Nessa: Hm..tengerpart :33
Pepii: esőerdő ~~
Lexy: Egy havas táj! :)


10 kérdés tőlünk: 

1. Jelenleg mi a kedvenc dalod?
2. Tudsz pókerezni?
3. Panel vagy családi ház?
4. Mitől félsz?
5. Mit ettél utoljára?
6. Mi a horoszkópod?
7. Jelenleg mi a csengőhangod?
8. Hova jársz szilveszterezni?
9. Hiszel a természetfeletti lényekben? pl. vámpírok, szellemek
10. Utaztál már repülőn?

3 megjegyzés:

  1. 1 - AFC/Lélegzet
    2 - Nem
    3 - Családi ház
    4 - Sötéttől (szarok rá ha ciki :P)
    5 - Almát
    6 - (O)Koss
    7 - Jelenleg nincs telefonom XD
    8 - Utcára dudálni
    9 - Hülye kérdés... naná, hogy NEM!
    10 - Sajnos igen... :/

    VálaszTörlés