2014. augusztus 26., kedd

Mi a fenét keresel itt?

Ray:

A randink után, többször is találkoztunk egymással Abbyvel. Tök nyugodtan kijelenthetem, hogy még soha nem voltam ennyire boldog. Amíg a mai napon be nem következett egy kis baki. A reggelem átlagosan kezdődött. Felkeltem és a nap hátralévő részét barátnőmmel töltöttem. Igen. Már megkérdeztem tőle, hogy járna-e velem és igent mondott. Végül is nagy mázlista vagyok, ez nem újdonság. De egy kicsit eltértem a témától. Szóval, éppen Abbyhez tartottam, hogy elmenjünk moziba. Természetesen kaptunk kikérőt Kheirontól. Nagy nehezen. Mostanában nem nagyon akar minket elengedni az öreg, mert nem lehet velünk bírni. Meg ez a sok eltűnés is rátesz egy lapáttal. Jut eszembe, a napokban fog elutazni Arion ügye miatt. Van egy olyan érzésem, hogy amint kiteszi innen a lábááát...

- Hali! - köszönt rám boldogan barátnőm.
- Privet!* Jól nézel ki - néztem végig rajta mosolyogva és egy puszit nyomtam az arcára. Kék színű farmernadrágot és spagetti pántos szivárvány színű pólót viselt.
 - Köszi. Akkor mehetünk?
 - Persze - bólintottam beleegyezésem jeléül.
  A Lincoln Plaza jó helynek bizonyult, de sajnos nem jutottunk be. És nem azért, mert túl sokan voltak. Akadt egy kis vendégünk. Nem, nem egy szörny. Hanem egy régi ismerősöm, aki a megjelenésével felkavart bennem mindent.
- Kakoj sjurpriz - szólalt meg nyájasan a szőkeség.
- Mit mondott? - súgta a fülembe érdeklődve Abby.
- Azt,hogy: "Milyen kellemes meglepetés". Bár én ezt nem így gondolom.
- Ti ismeritek egymást? - nézett felváltva rám és a szőke ribancra.
- Sajnos.
- Ugyan már Ray. Csak nem azt akarod mondani, hogy még mindig haragszol rám? - szólalt meg végül elég nagy akcentussal.
- Mi a fenét keresel itt? - mordultam rá ingerülten.
- Az apámnak ide kellett jönnie dolgozni. Nekem pedig vele kellett tartanom. Nyugi, nem miattad vagyok itt - forgatta meg a szemeit lenézően.
- Ajánlom is.
- Tán félsz, hogy ismét kikezdek veled? Hahaha - nevetett fel. - Látom, nagyon védelmezed tőlem azt a lányt - mutatott rá Abby kezére, amit úgy szorítottam, mintha az életem múlna rajta.
- Tikho!*
- Egy évvel ezelőtt még nem ezt mondtad - csillant meg a szeme gonoszul, majd felénk kezdett el lépkedni.
- Hello. Sasha vagyok. Ray exbarátnője - nyújtott kezet Abbynek.
- Szia, Abby. És én vagyok az új barátnője - szándékosan emelte ki az "új" szót és vonakodva elfogadta a kéznyújtást. Bátor, én a helyében nem tettem volna.
- Nocsak. Mik ki nem derülnek - húzta fel az egyik szemöldökét.
- Most már igazán mehetnél. Nekünk is dolgunk van. Do svidanija!* - mondtam búcsúzóul és a mozi bejárata felé rángattam Abbyt. Még utoljára hátranéztem, de csak egy gúnyos mosolyt láttam az arcán.

* Privet= Szia
* Tikho= Fogd be/ Csend legyen!
* Do svidanija= Viszlát!

Sasha:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése