2015. április 4., szombat

Kifogások

Sziasztok!
Igazából csak be szerettem volna jelentkezni, hogy "Hello! Igen élek!". Nagyon sajnálom, hogy még mindig csúszik a Zorall fejezet, de tegnap becsípődött a derekam. Így most se ülni, se állni, se feküdni nem jó. Ma négy körül le is feküdtem aludni, azzal a céllal, hogy kipihenem magam, de sajnos csak még rosszabbul lettem. Nemrég keltem, a fejem szét akar hasadni és most is a telefonomról pötyögöm a kifogásokat, hogy miért is nincs megint Zorall.
Tényleg nagyon sajnálom és amint tudom, hozok fejezetet.
Köszi a megértést: ~ Lexy

5 megjegyzés:

  1. Gyógyulj meg az egèszsèged a legfonfosabb. Nem èrdekel, hogy nincs rèsz csan gyógyulj meg.
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Nekem mostanában a jobb vállam fáj. Ma pedig a derekam bal oldala fájt reggel erre kelltem. Amúgy ma kirándultunk kellemds volt 10kg-os hátizsákkal. Gyógyuln meg.
    puszika

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Gyógyulj gyorsan, mert ha ennyire rossz akkor el sem tudom képzelni, hogy bírtál aludni.....Szerintem lehet a szünet az oka, mert hirtelen többet alszunk és vagyunk az ágyban (már aki nem kel ugyanolyan korán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) mostmár úgy ahogy tudok ülni... Amúgy szobabicikliztem és utána már nem bírtam lehajolni.. :\ viszont most átvándorolt a fájdalom a balról a jobboldalamba.

      Törlés