2015. április 26., vasárnap

Díj


Köszönjük szépen a díjat a Kezdet Küszöbén című blognak :) 



Szabályok:
- köszönd meg a díjat
- írj magadról 10 dolgot 
- válaszolj a 10 kérdésre
- tegyél fel 10 kérdést
- küld tovább

Mi hat kérdést kaptunk szóval 6 kérdésre válaszolunk :D 

(És Anne nem szereti a díjakat, ezért ő inkább nem válaszol :D Nézzétek el neki :3 ~ Nessa) 

- Mit gondolsz a felnőtt tartalmú blogokról?

Nessa: Nincsen gondom vele. Kinek a pap, kinek a papnő :) Szívesen olvasok felnőtt tartalmú blogokat is. 
Pepii: Öhm, igazából határozottan örülök neki, amíg slash. Pontosan, amíg slash. xD
Lexy: Jöhet :D

- Ördög vagy angyal?

Nessa: Nem tudok dönteni, mert mindkettő :D Angyalian ördögi típus vagyok :3 Vagy ördögien angyalos :'D 
Pepii: Uhh, hát itt most azért vagyok bajban, mert túlságosan is imádom az angyal karaktereimet, de az ördög - és itt én ezt most démonnak értelmezem - karaktereimet is. Van ahol a démont jobban, van, ahol az angyalt. Na meg Wee könyvében, a Pokoli szolgálatban Gabe-et nem lehet nem szeretni, nem is beszélve a Good Omens Aziraphale-ről.
Lexy: Huh, ez nehéz. Ha angyal, akkor már vagy őrangyal, vagy síró angyal legyen. :D Ördög akkor, ha démon. :3

- Milyen stílus jellemez téged leginkább?(öltözködés,viselkedés)

Nessa: Ahh, na végre már azt hittem, hogy soha nem beszélhetek magamról. ~ Nézzétek el fáradt vagyok és ilyenkor szeretek magamról dumálni. Meg úgy alapból xDD De azért titeket is szeretlek ~ Az öltözködésem általában elegáns vagy laza. Itthon pedig sportos. Régen pont, hogy leszartam hogy nézek ki, de most már nem. Megjavultam és adok magamra. De sok időt nem szoktam ruhaválasztással tölteni, inkább a tükör előtt töltök több időt. A viselkedésem, hát kicsit-nagyon flegma vagyok és néha szarkasztikus, na meg egoista. Nem tagadom, tényleg szeretem magamat, de szerintem ez egy fontos tényező a boldog élet felé. A karakteremet , Alexet magamról mintáztam. Ő is olyan nagypofájú, de szerethető csajszi. Így képzeljetek el. És igen tényleg nagyon agresszív tudok lenni, ha feldühítenek vagy valami nagyon nem úgy történik,ahogy én akarom. Szóval igen makacs is vagyok. 
Pepii: Uutáááloook bemutatkozást írniiiii. Nem azért mert nem tudok magamról írni, hanem ízért mert le kell írni. Fúj, mennyit kell nekem ehhez gépelnem, aztarohadt. És nekem mennyire nincs kedvem gépelni. Na, mindegy, csapjunk bele.
Öltözködést kérdezted először ugyebár, hát akkor beszéljünk arról. Nos, kicsit rockos, eléggé tomboyish. Tornacipő, farmer, és egy egyszerű bő póló bármikor jöhet, amíg kell addig bőrdzsekivel, nyaranta éppen, amilyen napszemüveggel. A hajamat kibontva hordom, most éppen a vállamig ér. Ritkán láthattok felkötött hajjal is, igazából, ha táborban vagyok, akkor végig úgy van, mert ott mindig meleg van.
Aztán a viselkedésemről meg már ne is beszéljünk, mert magam szerint iszonyatosan borzasztó vagyok, arrogáns, makacs, idegesítő és ezeknek a különféle variációik. Mindig igazam van, ez szent, és mindig álmos, csak ez nem látszik rajtam az esetek nagy százalékában. Aztán meg van az az énem, ami állandóan pattog, és fanol a sok - slash - sztorin. Nem is beszélve arról, hogy Nessa szerint cuki vagyok. Szerintem nem. Egyik ismerősöm meg azt mondja, hogy valahol a cuki és a nemtudja mi között. Meguntam az írást. xD ~ De hát, ha cuki vaaaagy ~ Nessa
Lexy: Jajj... Basszus. Hát én egy külön faj vagyok xD NESSA! ÍRJÁTOK MÁR LE, HOGY MILYEN SZÍNES EGYÉNISÉG VAGYOK! XD ~ Színes egyéniség vagy :'D így jó? ~ Nessa 

- Hiszel a földöntúli dolgokban?

Nessa: Egy kicsit. Azt hiszem. 
Pepii: Részben igen. 
Lexy: Igen.. Asszem'.

- Világhatalom a kezedben. Mit tennél?

Nessa: Naa, megint egy érdekes kérdés. Sok mindent. Hirtelen így nem tudom, de nagyon- nagyon sok mindent tennék. De nem lennék fösvény az biztos. Segítenék másoknak, mert nem vagyok én gonosz :3 De az biztos, hogy betiltanám a kémiát meg a fizikát, hogy csak 9.osztályig legyen és tovább ne :D 
Pepii: Jó kérdés. Ez egy nagyon-nagyon jó kérdés. Az biztos, hogy érdekes politikát folytatnék, és sokan nem szeretnék, hogy én uraljam a világot. Elsősorban minden országban engedélyezném a meleg házasságot. A vicc az, hogy hetero vagyok, de a nem heteroknak is joguk van házasodni. Viszont mivel van egy olyan felfogásom, hogy "nincs se jó, se rossz, csak mindenkinek másmilyen felfogása" ezért lennének olyan dolgok, amiket a mai világ megenged, én nem tenném. Ja, meg ha valakit önvédelemből megölsz, az nem bűn. Igen, az biztos, hogy nem. A gyilkosokat nem záratnám börtönbe, csak egy gumiszobába. Főleg a pszicho sorozatgyilkosokat, igen ám. Öhm, meg biztos egy csomó dolgot csinálnék még, de az tuti, hogy lenne saját bejáratú Fogatlanom - How to train your dragon fan here - meg az első dolog, amit megtennék - bár nem mintha, azt így nem lehetne - hogy elmegyek egyet sikló ernyőzni. Na meg aztán lenne egy magángépem is, hogy bármikor repülhessek. Ja, és az ember szabadnak született. Mindenki repülhet, mert én azt mondtam. Ó, és vízum sem kell, legalábbis nekem biztos nem. 
Lexy: Még mindig nagy álmom, hogy körbeutazzam a világot, csak sajnos ez csak EGY bolygó. Így parancsba adnám, hogy mindenki úgy éljen, ahogy akar, normális keretek közt. 

- Zsigubigule?

Nessa: You know what to do with that big fat butt.... Zsigubigule :D Az még mindig "wiggle-wiggle" xD ~ Pepii
Pepii: Öhm, k.
Lexy: No! I am your father.. Jah, rossz blog xD

És itt most nem írunk kérdéseket és nem küldjük tovább senkinek :3 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése