2015. január 25., vasárnap

Díj ~



Köszönjük szépen a díjat Timi-nek :) 

Szabályok:

- Rakd ki kitől van
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küldd el 10 embernek


10 dolog Nessáról: 

1. Hát bajban vagyok,mert már elég sok mindent elárultam magamról.
2. Nem igazán tudok újat mondani. 
3. Ezért csak szépen kitöltöm a helyeket xD
4. Na jó azért valamit írok  :D 
5. Szeretem az epret :3 
6. Most kezdtem el olvasni a Szürke ötven árnyalatát.
7. Egyik kedvenc könyvem a Fekete Tőr Testvériség. 
8. Szeretem az állatokat. 
9. Van két kutyám és egy törpenyulam. 
10. Az egyik kutyámat Igornak hívják, a másikat pedig Foltinak. A törpenyuszimat pedig Fülöpnek. 

10 dolog Lexyről: 

1. Imádok olvasni.
2. Jelenleg eléggé csúnyán meg vagyok fázva. X3
3. AC Milán meccset nézek mindjárt! XD
4. Szeretem a tesóimat, hiába szekálom őket.
5. Most kezdek bele a Harry Potter 1. kötetébe... Megint...
6. Öcsém csesztet, hogy olvassak neki esti mesét! XD
7. Szeretek teázni.
8. A forrócsokit jobban szeretem! *-*
9. Van egy Lilly baba DVD-m.
10. Szeretem a pankrációt.

10 dolog Pepiiről: 

1. Nagyon unom ezeket a díjakat, de attól még köszönjük szépen.
2. Megint olyan kedvem van, hogy kurvára nincs kedvem semmihez.
3. A legtöbb ötletem a sztorijainkkal kapcsolatban reggel, suliba menet vagy takarítás közben ugrik be.
4. Ha szar kedvem van, akkor képes vagyok mindenen hisztizni.
5. #Ghoulhype - Just watch Tokyo Ghoul ~
6. Imádom a véres dolgokat, és az olyan angol szavakat, amik rossz dolgokra utalnak, pl. tragedy, doomsayer, phenomenon, death, darkness, paranoia.
7. Régen képes voltam hetero párosokkal is írni, manapság már csak homoszexuális - fiú x fiú - párosításokkal írok.
8. Szeretek olvasni, de lusta vagyok hozzá.
9. Ez igaz a rajzolásra is, csak ahhoz még hozzátartozik, hogy nem is tudok. - Ezt igazából rajtam kívül minden ember cáfolná, és le is csesznének, hogy tudok rajzolni. -
10. Jelen pillanatban ha valaki megkérdezné, hogy ki a kedvenc karakterem, azt mondanám, hogy most kedvenc streamerem van. OGCyanide for everyone. Feel the real cuteness ;w;

10 dolog Anneról: 

1. Hasonlítok az emberekre
2. Azt hiszik ember vagyok
3. Állítólag vér és nem higany kering az ereimben
4. Lány vagyok
5. Tini vagyok
6. Nem vagyok olyan mint a tenger part
7. Szeretek utálni
8. Piros
9. Sokan mondták már rám, hogy szadista állat
10. Igazuk volt

Kérdések Timitől: 

Hány éves vagy? 

Nessa: 16 éves vagyok :)

Lexy: Idén leszek 18! :3

Pepii: 16~

Anne: dezessete


Ha lenne egy hajód milyen nevet adnál neki? 

Nessa:  Természetesen a saját nevemet. :D 

Lexy: Nem tudom... Talán a Szeptember... Valamiért ez tetszik.

Pepii: Doomsayer - most ráfüggtem erre a szóra, don"t blame me xD -

Anne: tutaj

Kedvenc sorozatod?

Nessa:  C.S.I. 

Lexy: Rengeteg van! A TVD-től kezdve, a Lost Girl-ön át, az Így jártam anyátokig minden! *-*

Pepii: The Walking Dead, tovább kéne néznem .-.

Anne: LEGO reklám

Vannak testvéreid? 

Nessa:  Igen, van két húgom. 

Lexy: Igen, van egy nővérem és két öcsém. :3

Pepii: Egy húgom, meg valamikor nyáron lesz még egy c:

Anne: nem, nekem emberszabású háziállataim vannak.

Kedvenc könyved? 

Nessa:  Mint már említettem. A Fekete Tőr Testvériség. :3 J.R.Wardtól. 

Lexy: Nem tudok választani. Ha egyet választok, akkor a másik besértődik. Általában a jelenlegi könyveket mondom, de mivel most kb 8 könyvet olvasok egyszerre, így...

Pepii: Marie Lu - Legend

Anne: Sok lapja van, betük is vannak benne... Talán a matek füzetem... Üresen.

Kedvenc zene? 

Nessa:  Nem igazán van kedvenc. Igazából majdnem minden evő vagyok. :) 

Lexy: A Tuc-Tuc-Tuc-on kívül, (amit alapjáraton nem tekintek zenének) mindent hallgatok. :D

Pepii: Most stílus vagy kedvenc szám? Mert ha stílus, akkor rock, ha zene most éppen ez: System of Down - B.Y.O.B

Anne: lálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálááláláláláláláláláláláláláláláláláláláláláláálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálálá...

Ki a legfontosabb személy az életedben? 

Nessa:  Hm. Én? xD Na jó nem. Hát olyan nincs. De olyan van,hogy kik: A barátaim. 

Lexy: A családom, hozzám tartozóim. És a barátokra is értem, mert nekem ők is családtagok. :)

Pepii: Nagyon jó kérdés, nekem is saját magam jutott először eszembe... xD Egyébként barátok ofc ~

Anne: kettő is van. Az egyik a halál, a másik pedig az ágyam.

Kapsz egy repülőjegyet, mivel bárhova elmehetsz. Hova mennél? 

Nessa:  Legszívesebben Japánba. 

Lexy: Mindenhova! *-* Amúgy ha egy helyet kell választani, akkor Milánó!

Pepii: Bárhova, csak el innen, egyébként valamelyik északi ország, csak legyen cseszett hideg, ezeken beül bárhova. - Gondolok itt főként Norvégiára, Izlandra és Kanadára

Anne: el...

Kedvenc ruhadarab? 

Nessa:  Ööö... Egy fekete póló amin az van,hogy " I am the boss" 

Lexy: Úgy összegezve a nyakkendőim. :D

Pepii: lol? azt hiszem, hogy a fekete pulcsim, amit csak itthon hordok, és vagy négyszer nagyobb, mint én, de szinte  mindig abban vagyok

Anne: BUGYI 

Kedvenc idézet? 

Nessa: "A bosszú édes, de nem hizlal!" 

Lexy: "Csoda nélkül nem lehet élni!"

Pepii: “I guess some people are just born with tragedy in their blood.” - Ez csak annyit tesz, hogy "Azt hiszem néhány ember csak szimplán tragédiával a vérükben születtek."

Anne: "Hogy az a kibebaszott kurva majom szerencsétlen szuka borja májának féregnyi farkincája..." 




10 kérdés tőlünk: 

1. Mikor kezdtél el blogolni? 
2. Mik azok a témák amik érdekelnek? ( pl. Fantasy, gimis sztori stb.) 
3. Hány éves vagy? 
4. Melyik a kedvenc karaktered? És miért? 
5. Szereted a rockot? 
6. Szoktál PC-n avagy PS-en, netalán Xboxon játszani? 
7. Van tetkód? 
8. Mi inspirált téged az írásra? 
9. Ha állattá változhatnál, akkor milyen állat lennél? 
10. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre? ( Nem ér a lakatot mondani :D ) 

Akiknek küldjük: 

- Cry and Laugh - Nem Kinga, nem úszod meg, mert én már rengeteget kitöltöttem, most éppen itt az ideje, hogy te is megtedd xDD ~ Pepi, a címzett pedig tudja, hogy róla van szó :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése