2014. december 29., hétfő

Válaszolok a díjra Annetől... Pfúúú...

A pillanat, amikor tökmindegy mit, de hagy csináljál már valamit... Azaz kedves Nessa., válaszolok a kérdésekre.. Pfuuuuu telefonon... Gépnél méu úgy oké... DE TELEFONON


Szabályok: 
- Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj a tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést! - NO!
- Küld tovább tíz embernek. - NO!
 
OBRIGADA! (köszönöm)
Odalent mindjárt...
Ezt is mindjárt,VÁRJÁL!
Meg ne haragudjon nekem senki, ha esetleg az uccsó kettőt elfelejtettem...

10 dolog magamról:
1. Hiperaktív vagyok (és büszke rá, mert emiatt nem vagyok olyan mint a többi "ember").
2. Nem a türelmemről vagyok híres...
3. Nagyon, úgy értem, NAGYON, agresszív vagyok.
4. Sokan mondták már rám, hogy "szadista állat"... Igazuk volt
5. Kb. mindent leszarok, ami körülöttem történik. Szóval mondhatsz bármit, LESZAROM!
6. Lustaságom legyen intőpélda mindenkinek!
7. Én vagyok az a lány, aki mindjárt tizenhét aztán még tizennyolc is lesz és még sosem volt pasija...
8. A viselkedésem miatt nem sokan nézik ki belőlem, hogy imádom a komoly zenét és annak minden fajtáját.
9. Mindenkit elzavarok magamtól aki, csak "szeretni" akar, közeledni picit, ha egy ölelést adna nekem valaki, tökön rúgom a srácot, adott esetben felképelem a csajt. Utálom. Nem az ölelést hanem a szeretet felém irányuló részét. Túl meleg az számomra. Mégis vágyom... ("logika") 
10. Ide akartam még írni valamit, de elfelejtettem... Bocccs.. 

Dolores kérdései: 
1. Mennyi időt szánsz a blogod írására?
Nem tőlem függ..

2. Gondoltál-e már arra,hogy könyvet jelentess meg?
Megfordult már a fejemben...

3. Mi lenne a három kívánságod az aranyhaltól? 
1-nem 2-gondolkodom 3-ilyeneken...
Deeee... Talán, hogy nox legyek. (akit érdekel mik azok, olvasson Félvérek harcát)

4. Mióta érzel késztetést az írásra?
Mióta írni tudok...

5. Kedvenc blogod?
A sajátomat mondanám, mert (kicseszettül önző vagyok) Anne (nem magamról neveztem el) karaktere megértene engem, mivel magam alapán alapoztam, Dilen (azaz Aron) sosem hagyna cserben, nem engedné hogy bajom essen, nem éreztetné velem a tényt, hogy egyedül vagyok, vezetne, vigyázna rám... Toby lenne a legjobb barátom mert Roxy után én  a második személy aki megérti és még sorolhatnám, de minek, hisz senkit sem érdekel... A lényeg az, hogy minden karakter úgy van megalkotva és a környezete is úgy formálja, ahogy azt az én szűkségem kívánja. (mert egy baszott lelki-sérült érzelmi fogyatékos vagyok)

6. Cica vagy kutya?
Görény! (vagy gekkó)

7. Ha visszamehetnél az időben,hol élnél szívesen?
Hülye, aki a múltba akar menni, de azt sem tartom ép elmének, aki a jövőbe utazna. Szóval a Nagy Bumm elé.

8. Hol élnél legszívesebben a világon?
Amerikában, Brazíliában, valahol ahol a jólétnek van szemmel látható bizonyítéka.

9. Mi leszel,ha nagy leszel?
Halovány hupilila fingom sincs. Passz...

10. Mit szeretsz a kedvenc évszakodban?
Nem ismerem a "kedvenc" fogalmát. Nincs olyan, hogy "kedvenc". A"kedvenc" az úgy változik, ahogy az ember a környezete. Passz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése