2014. június 22., vasárnap

Nem akarom!

Hooligans - Legyen valami

Zorall:

 - Ki akar felelsz vagy merszet játszani? - tört be Alex a bungallóba.
 - Én.
 - Én is - jöttek mindenfelől a válaszok.
 - Nem inkább Austin után kellene kutatni - tettem fel a kérdést, amit a többiek egyből le is hurrogtak. - Okés csak egy ötlet volt - emeltem fel védekezőn a kezeimet.
 - Hol játszunk? - kérdezte Hektor.
 - A parton. Ott Kheirón sem találhat ránk. - Klio ötletei néha megdöbbentően okosnak hangzanak. Néha.
 - Rendben, akkor indulás - ment elöl Alex, kezében a játék kellékével. Egy üveggel.
  Csendben lesétált az egész Árész bungalló a tópartra.
 - Kezdjük! Ki pörget? - kérdeztem, miután leültünk egy szép körbe.
 - Alex, mivel ő találta ki - szólalt meg David.
 - Én benne vagyok - vigyorgott az említett.
  Lassított felvételben láttuk, ahogy az üveg pörög és pörög és pörög és pörög...
 - Mi van ezzel? - csattant fel Alex.
  Nevetést hallottunk a fák közül, majd előbukkant Diana a Hekaté bungallóból.
 - Ne szórakozz velem... és az életeddel! - nézett rá Alex és higyjétek el, nem lettem volna a kiscsaj helyében.
 - Jó bocs, beszállhatok? - kérdezte és már le is ült közénk.
 - Nem - vágta rá Klio.
 - Igen - válaszolta a maradék öt Árészos.
 - Akkor kezdjük mostmár tényleg - pörgetett újra Alex. Az üveg ma nem volt hozzám kegyes, mivel rögtön engem szemelt ki.
 - Háh! - kiálltott fel Alex, mire bennem megállt az ütő.
 - Mi a faszomat ordibálsz? - suttogtam neki hangosan.
 - Itt ÉN kérdezek! - vigyorgott rám.
 - Oké, oké! Felelek.
 - Szerelmes vagy? - ült vissza.
 - Igen - válaszoltam őszintén.
 - És ki az a szerencsétlen? - vigyorgott Tom.
 - Csak egyet kérdezhettek! - vontam vállat.
 - Hannah az - kötötte ki Alex és hátradőlt a földön.
 - Lefeküdtetek már? - David, most komolyan ilyen idióta vagy?
 - Hogy a fenébe, mikor még csak 2 hónapja találkoztam vele? - értetlenkedtem.
 - Én Jake-kel már rég... - legyintett Alex, mire mindenki lefagyott.
 - Nem vagy szűz? - tért észhez egyből David.
 - Már hogy lenne már! - vágta rá Tom. - Kinézed belőle?
  Nem lettem volna Tom helyében, mikor megkapja azt a marha nagy nyaklevest.
 - Akkor válaszolok, ha kipörgettek - kötötte az ebet a karóhoz.
 - Okés, pörgetek! - kaptam rögtön kézbe az üveget.
  Meglöktem, és marhanagy mákomra... Nem, nem Alex jött ki, hanem Tom.
 - Felelsz vagy mersz?
 - Felelek - nyelt nagyot a srác.
 - Honnan ered a neved? - Nem jutott jobb eszembe.
 - A Tom és Jerry-ből a macskáról. Mindig az egérnek szurkoltam ez miatt! - fonta össze karjait.
  Felkapta az üveget és rögtön meg is állt Davidnál.
 - Hmm... Felelek.
 - Okés... Akkor... Hallgatsz.... Selena Gomez-t?
 - Igen - húzta el a száját.
  Mindenki nevetett. Szegény srác, mik ki nem derülnek róla? David gyorsan pörgetett, így máris Dianánál kötöttünk ki.
 - Merek - bólintott egyet meggyőzően.
 - Nyald le Tom hasáról a Hubertust!
 - Milyen Hubertust? - kérdeztük páran, mire Hektor kihúzott a háta mögül egy üveg piát.
  Miután Diana megtette azt, amit kértünk folytattuk is a játékot.
 - Merek - vágta rá Hektor.
 - Akkor idd meg az üveg tartalmának a felét - mutattunk az alkoholra.
  Szegényt eléggé fejbe vágta. Meleg is volt, sokat is ivott és hozzátenném elég gyorsan. Kezdett sötétedni, mire végre Alex került sorra.
 - Felelek - sóhajtott.
 - Szűz vagy még? - vágta rá rögtön az egész bagázs.
 - Nem - jelentette ki nemes egyszerűséggel.
 - Öhm...
 - Én jövök - lökte meg kicsit az üveget, ami a már nem túl józan Hektorra mutatott.
 - Merek baby! - vigyorgott.
 - Csókold meg Zorallt.
 - Okés - fordult felém és mire rájöttem, hogy mit akar tenni, késő volt.
  Nehéz szabadulnod, mikor négyen fognak le.
 - NEM AKAROM!!! - rúgdostam össze-vissza, de hiába. Igaz, hogy csak egy kissebb puszi volt a számra, de akkor is! Az istenek szerelmére, ÉN nem vagyok meleg!!!
 - Gyere a mamához - közeledett egyre jobban az arca.
 - Nem is volt olyan rossz, ugye? - vigyorgott Alex, miután leszálltak rólam.
 - Én jövök! - kurjantotta Hektor és megpörgette az üveget.
 - Alex! Ezaz! - kiálltottam.
 - Menj be Jake-hez és jelentsd ki, hogy gyereket akarsz! - dülöngélt Hektor.
 - Rendben - vont vállat.
  Ezt nekünk is látnünk kellett, így mindenki ment utána. Nah és innentől mindenki tudja mi történt. Csak mégegyszer kikötöm, NEM VAGYOK MELEG!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése