2014. május 7., szerda

A válaszom: Igen!

Jake:

Követtük a lábnyomokat. Egy sűrű erdőbe vezettek. Az erdőbe érve hangokat halottunk, de mondhatnám inkább veszekedésnek is. Nem tudtam kivenni, hogy pontosan miről veszekednek, de egy lány hangja nagyon ismerős volt. Elővettem Callandort, Ryan és Riley pedig íjukat kifeszítve készültek fel a lehetséges csatára. Néhány másodperc múlva kibújt a nyúl a bokorból, egy nagyon ismerős nyúl, sőt inkább mondhatnám tigrisnek is.
- Alex?
- Jake? - kérdezett vissza.
- Te követtél?
- Én? Dehogy! - tagadta le.
- Nem hiszem el - vágtam rá nevetésemet visszafojtva.
- Tényleg nem követtünk - lépett ki az ágak közül Abby lihegve.
- Jah, ki követne TÉGED? Alexon kívül - vágta hozzám gúnyosan Dee.
- Oké, választhatsz. Vagy megetetlek egy küklopsszal, vagy kettéhasítalak a kardommal. Én az utolsót választanám, azon hamar túlesünk. Bár ha felfal a küklopsz, akkor nem kell takarítanom utánad - vágott vissza a lánynak Alex.
- Hé, lányok csak nyugi - állítottam le őket.
- Pofa be Jake! - szólaltak meg egyszerre.
- Oh, lánybunyó lesz? Király - jött mellém Ryan.
- Ne már! Inkább segíts leállítani őket, mielőtt kárt tesznek egymásban - néztem rá könyörögve.
- Rendben, de hogyan?
- Kéne egy ütős szöveg - gondolkodtam el.
- Mondjuk a „Hozzám jössz?” - mondta ki elég hangosan.
- He? - hallottam meg mindenki meglepődött hangját.
- Na, itt a nagy esély játssz rá egy kicsit - súgta oda nekem.
- Ööö... Igen.
- Mi van?! - kérdezte Alex teljesen lesokkolva.
- Végre! Már nagyon vártam ezt a pillanatot - játszotta tovább a szerepét Ryan.
- A pasid, most a saját szemed előtt csal meg? Nem rossz. Szerintem öld meg - fordult Alex felé Dee.
- Most az egyszer egyet értünk - bólogatott elismerően. Majd előhívta a kardját és pörgetni kezdte.
- Aleeex? Mit akarsz csinálni azzal az éles kardoddal? - kérdeztem félve és nagyokat nyeldesve.
- A fejedet terveztem levágni - vágta rá lazán.
Kardja hirtelen nekiütközött a sziklának, mivel túl közel merészkedett hozzá. A nagy csattanás után egy állat dühös üvöltése hallatszott. Mivel a szikla egy...barlang volt. A hatalmas nagy állat kijött a barlangból és két lábra emelkedett. A nagy döbbenetből Ryan hangja ébresztett fel minket, pedig csak egyetlen szót mondott: Futás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése