2014. május 18., vasárnap

A tetoválás

Jake: 


Miután Ryan elráncigálta Rileyt, beljebb mentünk az erdőbe, hogy ne a döglött medve mellett keljen aludnunk. Nem kellett sokáig mennünk. Egy táborozó helyhez értünk, ahol padok és asztalok voltak valamint egy tűzhely középen.
- Ez nekem gyanús – nézett körbe Alex.
- Most miért? Biztos cserkészek járnak ide – rántottam meg a vállamat.
- Jah. És a cserkészek pajzsokkal járnak? – vett fel a földről egy elhagyott bronzpajzsot.
- Akkor ezek szerint a másik tábor itt járt – mondtam komoran.
- Másik tábor? – húzta fel a szemöldökét.
- Igen. Arion alapított egy másik tábort. Ezért kellett neki az aranygyapjú is.
- Hogy mi?! – szólalt fel sipítozva Dee.
- Megtennéd azt a szívességet, hogy nem nyávogsz bele a beszélgetésünkbe? – vágta a fejéhez Alex durván.
- Te meg végre befejeznéd a folyamatos piszkálásomat?
- Ti meg végre abbahagynátok egymás öldöklését? – kérdeztem a hangomat kissé megemelve.
- Rendben. Jó. Abbahagyom – szólalt meg Alex ijesztően nyugodt hangon és rohadt félelmetes mosollyal.
- Miért te hagyod abba előbb? Én fogom – toporzékolt Dee.
- Oké. Csak rajta – vágta rá Alex.
- Ne hagyd rám az egészet! Ez a legidegesítőbb! – ordította.
- Tudom. Ezért csinálom – nevetett fel jóízűen.
- Na, jó. Dee, Aby! Menjetek el tűzifájért. Alex, te itt maradsz velem és segítesz elpakolni ezeket a padokat – adtam ki az utasításokat.
- Utasítgatsz?! – kérdezte Alex elképedve.
- Igen. Pontosan azt csinálom. Nah gyerünk – ragadtam meg a kezét és az asztalok irányába húztam.
Pár perc alatt elpakoltunk és mire végeztünk, Dee-ék is megérkeztek.  Tüzet raktunk és leültünk köré.  Alexre néztem és láttam, hogy fázik.  
-Gyere ide – fogtam meg a karját és magamhoz húztam. Fejét rádöntötte a mellkasomra és az ujjaival fölfele sétált rajta, míg meg nem állapodott a kulcscsontom alatt lévő tetkón.
- Emlékszel még? – kérdeztem tőle a haját simogatva.
- Alap, hogy emlékszem. Hiszen miattam viseled magadon a nevem japánul.
- Még mindig azt gondolom, hogy őrült vagy. Bolond az ember, ha szerelmes nem? – kérdeztem mosolyogva.
- Ne idézz a Herculesből.
- Most miért ne? – fojtottam vissza a nevetést.
- Mert nem vagy Hercules. Te sokkal jobb, vagy mint ő.
- Ez egy bók volt? – mosolyodtam el.
- Vedd, aminek akarod.
- Valahogy éreztem, hogy ezt fogod mondani –mondtam, majd egy puszit nyomtam a fejére.


Gondolom kíváncsiak vagytok, hogy hogyan került Alex neve a kulcscsontom alá. Nos, ez nagyon egyszerű és izgalmas kis sztori volt. Az egész úgy kezdődött, hogy egy teljesen átlagos napon, a legújabb iPoddal a kezemben lementem a tópartra. Egy filmet akartam megnézni, amivel már hetek óta szemeztem, úgyhogy már nagyon kíváncsi voltam rá. Épphogy elindítottam és konkrétan megtudtam nézni belőle tíz másodpercet, amikor Alex durván levette a fejemről a fülhallgatót és beleüvöltött a fülembe, hogy: " Most azonnal keljél fel innen, és húzzunk el a táborból, mert megyünk tetováltatni." Amire nekem egy egyszerű olyan reakcióm volt, hogy: " Mi a picsának?" 

- Azért , mert a testvéreim szerint hang vagy magadra tetováltatni a nevemet, és nem az én pasim rohadtul nem lesz hang. 
- De, pedig hang lesz - a kijelentésemre megrázta a fejét és karon ragadva elkezdett kifele húzni a táborból. Természetesen az ellenkezésem hiábavaló volt, mert Alex nem tágított, sőt még azt a nemes információt is megosztotta velem, hogy már bejelentkezett a tetováló szalonba. Elég gyorsan odaértünk még csodálkoztam is. Beléptünk az ajtón és egy nagy darab szakállas férfi mosolyogva nézett rám, kezében tűt tartva. 
- Húzzunk innen.
- Nem- nem - rázta a fejét Alex - Itt maradsz! - jelentette ki , majd lenyomott egy székbe. 
A szakállas fószer elkezdett felém sétálni és megkérdezte, hogy hova akarom a tetkót. Pedig tulajdonképpen nem is én akartam. 
- Ömm.. valami kevésbé látható helyre. 
- A kulcscsont alá jó lesz - legyintett egyet a barátnőm. Ezek után higgyétek el, hogy megfordult a fejemben az is, hogy bosszúból szakítok vele. De nem tettem. 
- Jah és japánul, ha lehet - tette hozzá.  A tetoválóm elővett egy sablont és elhelyezte a bőrömön. 
- Állj! Ez nem is a nevem. Ez levest jelent - mutatott az írásra Alex. 
- Honnan tudod ezt kislány? - húzta fel a szemöldökét. 
- Onnan, hogy japán vagyok. Félig- meddig. 
- Akkor írd le a nevedet, ha ennyire okos vagy - dünnyögte. 
- Ne beszéljen így a barátnőmmel - szóltam közbe.
- Nah, jó. Írd le, haladjunk, aztán meg húzzatok innen - jelentette ki kissé dühösen.
Alex hamar leírta és...és aztán csak a tűre emlékszem. 
- Jake! - rázott fel Alex.
- Mi a fene történt? 
- Áhh elájultál, de... kész a tetkód - tette hozzá boldogan.
- Ez engem nem dob fel. 
- Hé! Fel akarsz dobódni? Akkor lépj rá egy aknamezőre - váltott át flegmába.
- Húzzunk vissza a táborba. 
- Pontosan. Meg kell mutatnom a tesóimnak, hogy nem voltál hang és én győztem - mondta kárörvendve.
- Ennek nagyon örülök. 
- Tényleg? - kérdezte meglepve.
- Nem. 
És így történt, hogy lett egy tetkóm. De az igazság az, hogy nem bántam meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése